Splošni pogoji poslovanja

Spletne trgovine Pet on Line

 

Ti splošni pogoji poslovanja Spletne trgovine Pet on Line na spletnem mestu www.petonline.si določajo pravice in dolžnosti prodajalca/ponudnika/upravljalca spletne trgovine ter kupca/uporabnika te spletne trgovine in njun medsebojni poslovni odnos.

Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za elektronsko poslovanje.

1. Prodajalec/ponudnik oz. upravljalec Spletne trgovine Pet on Line

Prodajalec/ponudnik oz. upravljalec “Spletne trgovine Pet on Line” (v nadaljevanju: spletna trgovina Pet on Line) na spletnem mestu www.petonline.si je podjetje:

SiM on Line d.o.o.
Vitovlje 45 F
5261 Šempas, Slovenija
Telefon: 051 748 064

e-pošta: info@petonline.si
www.petonline.si

Davčna št.: SI30809517
Matična št.: 7282354000
ID za DDV: SI30809517
Družba je zavezanec za DDV in je registrirana pri Okrožnem sodišču v Novi Gorici
Osnovni kapital: 7.500€, vplačan v celoti


2. Registracija in uporaba gesla v spletni trgovini

Za uspešen nakup je registracija kupca zaželena, ni pa obvezna. Vneseni podatki bodo varovani skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in se ne bodo uporabljali za noben drug namen, razen za obdelavo naročil kupcev.

Ob registraciji v Spletno trgovino Pet on Line si uporabnik izbere uporabniško ime in geslo. Uporabniško ime je veljaven elektronski naslov, geslo pa si uporabnik izbere sam. Elektronski naslov in geslo uporabnika povezujeta z vnesenimi podatki, zato bodite pozorni, da vnesete natančne in pravilne podatke, saj bomo le tako lahko učinkovito komunicirali z vami. Registracija kupca omogoča hitrejše nakupe, obenema pa zagotavlja tudi zaščito podatkov, ki bodo uporabljeni v skladu z vsemi navedenimi pogoji uporabe spletnega mesta, s katerimi se je uporabnik strinjal.

Pravica uporabe Spletne trgovine Pet on Line z geslom, je omejena na posameznika, ki mu je bilo dano dovoljenje in dodeljeno geslo za vstop (“pooblaščena stranka”). Tega gesla se nikakor ne sme razkriti drugim osebam, uporabnik-pooblaščena stranka pa je odgovorna za vso škodo povzročeno družbi SiM on Line d.o.o., ki bi izhajala iz razkritja svojega gesla drugim (nepooblaščenim) osebam.

3. Nakupovanje v spletni trgovini: predložitev informacij in plačilo vseh stroškov

Če želite opraviti nakup izdelkov, ponujenih v Spletni trgovini Pet on Line, boste morda morali predložiti nekatere informacije, vključno vendar ne omejeno na kreditne kartice ali druge podatke o plačilu. Vse te informacije zaupno obravnava podjetje SiM on Line d.o.o.

Kot kupec se strinjate, da bodo vse informacije, ki jih zagotovite, točne in popolne. Soglašate tudi, da boste plačali vse stroške nastale z uporabo vašega bančnega računa, kreditne kartice ali drugega plačilnega mehanizma po cenah, ki so bile v veljavi, ko so ti stroški nastali. Prav tako boste plačali tudi vse veljavne davke (DDV) in dajatve, ki se nanašajo na vaše nakupe.

4. Naročanje in dostava izdelkov iz spletne trgovine

Po oddaji naročila v Spletni trgovini Pet on Line, prejme še isti dan kupec na svoj elektronski naslov potrdilo o oddaji naročila. Naročilo izdelkov se smatra kot veljavna kupoprodajna pogodba.

Morebitni preklic naročila lahko kupec v roku največ 1. (ene) ure od samega naročila sporoči na naš elektronski naslov info@petonline.si. V primeru, da kupec v dogovorjenem roku ne prekliče svojega naročila pomeni, da je pogodba o nakupu izdelkov med kupcem in prodajalcem/upravljalcem Spletne trgovine Pet on Line, dokončno sklenjena.

 

Ko je enkrat pogodba o nakupu sklenjena, je le-ta shranjena v e-obliki na sedežu podjetja, kjer je dostopna vsak delovni dan med 9. in 16. uro.

 

Dostava:

Maloprodaja Slovenija: Prodajalec v roku 1 - 3 delovnih dni naročen/e izdel-ek/ke zapakira in odpošlje. Glede na uradni rok dostave našega pogodbenega logističnega partnerja (1 - 3 delovna dneva), kupec praviloma prejme naročeno pošiljko v roku od 2 do največ 6 delovnih dni po oddaji naročila oziroma, v primeru plačila po predračunu, v roku od 2 do največ 6 delovnih dni po prejetem plačilu predračuna. Kupec za svoje naročilo vselej prejme tudi račun, lahko tudi samo v elektronski obliki.

Če določenega izdelka slučajno ni več na zalogi in bi bila zato dobava daljša od 6. (šestih) delovnih dni, vas bomo o tem obvestili preko telefona ali elektronske pošte, zato je pomembno, da ob prijavi v spletno trgovino pravilno vpišete svoje podatke.

 

Veleprodaja Slovenija: Prodajalec v roku 1 - 7 delovnih dni naročen/e izdel-ek/ke zapakira in odpošlje. Glede na uradni rok dostave našega pogodbenega logističnega partnerja (1 - 3 delovna dneva), veleprodajni kupec praviloma prejme naročeno pošiljko v roku od 2 do največ 10 delovnih dni po oddaji naročila oziroma, v primeru plačila po predračunu, v roku od 2 do največ 10 delovnih dni po prejetem plačilu predračuna. Veleprodajni kupec za svoje naročilo vselej prejme tudi račun, lahko tudi samo v elektronski obliki.
Če določenega izdelka slučajno ni več na zalogi in bi bila zato dobava daljša od 10. (desetih) delovnih dni, vas bomo o tem obvestili preko telefona ali elektronske pošte, zato je pomembno, da ob prijavi v spletno trgovino pravilno vpišete svoje podatke.



5. Plačevanje izdelkov v spletni trgovini

Možnosti za plačilo kupnine za naročilo izdelkov v spletni trgovini Pet on Line so naslednje
A. uporaba vašega PayPal računa
B. uporaba vaše kreditne ali debetne kartice (preko plačilnega sistema STRIPE oziroma Paypal)
C. z nakazilom na naš TRR št. 6100 0001 6759 231, odprt pri DH d.d., Ljubljana - "Predračun";

Ko kupec opravi naročilo in izbere v meniju kot način plačila na TRR, mu po e-pošti pošljemo ustrezen predračun, ki ga mora kupec poravnati najkasneje v 2 delovnih dneh od prejema. Takoj ko je plačilo vidno na našem TRR, izdelke odpremimo na željeni naslov v skladu s 4.točko, 3. in 4. odstavek. V kolikor denarna sredstva ne bodo nakazana na poslovni račun v roku 2 delovnih dneh od prejema predračuna, bo naročilo avtomatsko preklicano.


6. Strošek dostave izdelkov naročenih v spletni trgovini

 

Maloprodaja Slovenija: Strošek priprave, pakiranja in dostave naročila z vključenim DDV znaša 2,90 €. Strošek priprave, pakiranja in dostave je brezplačen za pošiljke, katerih skupna vrednost z DDV presega 39,00€ (z že upoštevanimi popusti).

Veleprodaja Slovenija: Strošek priprave, pakiranja in dostave naročila z vključenim DDV znaša 7,99 €. Strošek priprave, pakiranja in dostave je brezplačen za pošiljke, katerih skupna vrednost z DDV presega 134,20€ (z že upoštevanimi popusti).

 

Strošek priprave, pakiranja in dostave blaga je vračunan v kupnino kot ločena postavka. Stroške morebitnega vračila blaga krije kupec. Prodajalec se lahko odloči, da je ob določenih in vnaprej znanih pogojih ali v določenih obdobjih, poštnina lahko tudi brezplačna. Pogodbeni partnerji za dostavo pošiljk so GLS (General Logistics Systems, Logistične storitve d.o.o.) in PBS (Pošta Slovenije d.o.o.), vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.



7. Cene izdelkov in veljavnost ponudbe

Cene izdelkov prikazanih v Spletni trgovini Pet on Line, so v Evrih in vključujejo DDV, vendar še ne vključujejo stroška priprave, pakiranja in dostave naročila na vaš naslov. Prodajalec je zavezanec za DDV. Vse prikazane cene v spletni trgovini petonline.si veljajo na dan in uro potrditve naročila in veljajo do preklica oz. spremembe. Morebitni popusti in promo akcije se med seboj ne seštevajo. Akcijske ponudbe in cene veljajo do navedenega datuma oziroma do preklica.


8. Promocijske kode za popust

Naročnik lahko občasno svojim kupcem preko e-mail sporočil ali Facebook aktivnosti izda različne promocijske kode, ki prinašajo popust ob nakupu na vse izdelke ali pa zgolj za določene izdelke. Vse promocijske kode so časovno omejene in po izteku veljavnosti zapadejo. Prav tako velja, da lahko en kupec ob enem nakupu izkoristi le eno promocijsko kodo, različne promocije med sabo praviloma niso združljive in jih ni mogoče zamenjati za kakšno drugo ugodnost (npr. popust na drug izdelek, brezplačno poštnino ipd.).


9. Vračilo in zamenjava blaga ter pravica do odstopa od nakupa v spletni trgovini

Kupcu (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) pripada pravica, da v 14. dneh, po prevzemu blaga, pisno sporoči prodajalcu, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev.

O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti prodajalca in sicer na e-pošto: info@petonline.si, blago pa mora vrniti najkasneje v štirinajstih (14.) dneh od pisnega obvestila o odstopu od pogodbe. Blago mora biti nerabljeno, neodprto, nepoškodovano in v originalni embalaži. Vračilu mora biti priložena kopija računa, ki ga je kupcu poslal prodajalec ter izpolnjen obrazec odstop od pogodbe (tega vam pošljemo na vaš elektronski naslov kot odgovor na vaše pisno obvestilo o željenem vračilu izdelka/izdelkov). Kupec mora izdelke nato vrniti nemudoma oziroma najpozneje v roku 14 dni od obvestila o odstopu od pogodbe. Šteje se, da je kupec pravočasno vrnil blago, če ga pošlje pred iztekom 14-dnevnega roka za vračilo.

Kupec je dolžan nositi vse stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. Predmete mora kupec varno in primerno zapakirati, da se ne morejo poškodovati oziroma kakorkoli izgubiti svojih lastnosti, ter jih vrniti s priporočeno pošto.  Vse Nepravilno zapakirane ali tiste, pri katerih je prišlo do vidnih mehanskih poškodb pri transportu, ne bodo prevzete s strani prodajalca temveč bodo vrnjene kupcu na njegov strošek. V primeru nakupa naprav (strižniki, daljinec...), ki jim je priložena baterija, le-ta ne sme biti vstavljena, izdelek pa ne aktiviran, saj v nasprotnem primeru potrošnik izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Zgolj vrnitev blaga v roku za odstop brez obvestila prodajalcu, se še ne šteje za odstop od pogodbe.

Prodajalec ne sprejema odkupninskih pošiljk. Kupcu bo kupnina (brez stroškov pošiljanja) vrnjena v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v štirinajstih (14.) dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

Že kupljeno blago, pod pogojem, da je blago nerabljeno, neodprto, nepoškodovano in v originalni embalaži, lahko kupec v roku 14. dni od prejema blaga, tudi vrne prodajalcu in zamenja za drugo blago. Morebitno razliko v vrednosti blaga je potrebno doplačati. Strošek vračila in strošek ponovnega pošiljanja za drugo blago v celoti nosi kupec.

10. Reklamacije, neskladnost in garancija izdelkov kupljenih v spletni trgovini

Kupec lahko reklamira blago, če le to nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini ali če le ti kako drugače odstopajo od kupčevega naročila. Kupec lahko blago reklamira v roku 14 dni od dneva nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel ali pa zahteva vračilo kupnine.

V primeru reklamacij nas lahko kontaktirate preko telefonskih številk 051 748 064, preko e-pošte: info@petonline.si , pošiljko pa, po predhodnem dogovoru z nami, vrnete na naš naslov preko našega kurirja. Kurir bo reklamirano pošiljko prevzel pri vas, na naše stroške. Drugačen način vračila na naše stroške ni mogoč.

Pri uveljavljanju garancije poslujemo v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot).

Pri uveljavljanju neskladnosti poslujemo v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov.

 

V primeru, da je paket, ki ga prejmete ob naročilu blaga, fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, moramo sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi in sicer tako, da o zadevi seveda najprej obvestite nas preko e-pošte: info@petonline.si ali preko telefonske številke: 051 748 064 , mi pa vam po predhodnem dogovoru z vami, pošljemo kurirja dostavne službe, ki pri vas prevzame pošiljko v enakem stanju, kot ste jo prejeli (brez da bi vi karkoli dodali ali odstranili), vi pa med pred tem izpolnite še reklamacijski zapisnik. Skupaj z našo dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

11. Omejitev dostopnosti izdelkov iz spletne trgovine

Čeprav je Spletna trgovina Pet on Line dostopna po vsem svetu, ni nujno, da so vsi ponujeni izdelki, na voljo vsem osebam ali so na voljo na vseh geografskih lokacijah ali v vseh jurisdikcijah. Spletna trgovina Pet on Line prodaja izdelke samo na teritoriju Slovenije in pošilja pakete samo na naslove v Sloveniji. Vsako naročilo za katerikoli izdelek je nično, če je zakonsko prepovedano.

12. Komunikacija s kupcem spletne trgovine

Prodajalec bo s kupcem stopal v stik preko sredstev komunikaciranja na daljavo le, če temu kupec izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala sestavine, ki bodo jasno in nedvoumno označena kot oglasna sporočila, pošiljatelj bo jasno naveden, akcije, posebni popusti in druge tržne tehnike bodo jasno označene kot takšne z jasno določenimi pogoji udeležbe v njih, jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil, željo kupca, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo prodajalec izrecno spoštoval.

13. Mnenja in komentarji uporabnikov spletne trgovine

Mnenja oz. komentarji uporabnikov Spletne trgovine Pet on Line ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so lahko del funkcionalnosti spletne trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Prodajalec lahko omogoči, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih bo prodajalec pregledal. Prodajalec ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju prodajalca ne nosijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in prodajalcu dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Prodajalec ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu prodajalca, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na prodajalca.

14. Odveze odgovornosti ponudnika/prodajalca

Prodajalec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti blaga ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo prodajalec kupca obvestil o naknadnih spremembah cen in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.

Prodajalec tudi ne odgovarja za vsebino mnenj o izdelkih, ki jih napišejo kupci. Prodajalec mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Prodajalec ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvirajo iz tega naslova.

Fotografije izdelkov v večini primerov prikazujejo dejanski videz izdelka, vseeno pa so lahko včasih zgolj simbolične in ne zagotavljajo nujno dejanskega videza ali vseh lastnosti izdelka.

Pridržujemo si pravico do napak v besedilih oziroma tekstovnih napak.

Spletna trgovina Pet on Line si pridržuje pravico, da lahko kadarkoli in na kakršenkoli način brez predhodnega opozorila spremeni Splošne pogoje poslovanja.


15. Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo s področja varstva potrošnikov (ZVPot).

Kontaktna oseba za pritožbe je direktor družbe SiM on Line d.o.o. Simon Brecelj; GSM: 041 848 210, e-pošta: info@petonline.si . V primeru pritožb, je kupec zavezan najprej svoje pritožbe pisno nasloviti na ponudnika preko elektronske pošte info@petonline.si. Vse pritožbe se obravnavajo zaupno.

Ponudnik bo najkasneje v roku 5. (petih) delovnih dni potrdil kupcu, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga bo vseskozi obveščal o poteku postopka. Prodajalec se obvezuje, da se bo po najboljših močeh trudil vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožbe.

Ponudnik in kupec se zavezujeta, da bosta morebitne spore reševala najprej med seboj z vzajemnim razumevanjem, spoštovanjem in zadostno mero potrpežljivosti, če pa kljub temu ne bosta rešila spora, ga bosta reševala na pristojnem sodišču.

Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.


16. Obveščanje kupca, prijava na e-novice in odjava e-novic:

Kupec/uporabnik se strinja, da ga po njegovi prijavi na e-novice občasno obveščamo o novostih na strani, v ponudbi in promocijskih akcijah. Ponudnik se obvezuje, da e-naslova uporabnika ne bo na noben način zlorabil ali posredoval tretji osebi. Kupec/uporabnik se lahko od prejemanja e-novic kadarkoli odjavi.

Kupec/uporabnik lahko prekliče svojo prijavo tako, da v prejetem sporočilu z e-novicami klikne povezavo za odjavo prejemanja e-novic. Uporabnik lahko odjavo e-novic in izbris kontakta poda tudi z zahtevkom, ki ga pošlje po elektronski pošti na e-naslov info@petonline.si . Po dokončni potrditvi odjave kupca/uporabnika bomo s seznama kupcev/uporabnikov izbrisali vse podatke tega kupca/uporabnika.


17. Izjava o varovanju osebnih podatkov

Podjetje SiM on Line d.o.o., ki upravlja spletno trgovino Pet on Line (https://www.petonline.si), je v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov zavezano k varovanju osebnih podatkov kupcev/uporabnikov spletne trgovine.

Ponudnik bo osebne podatke uporabljal izključno za potrebe izpolnitve naročila, pošiljanje gradiva o novostih, akcijah in ugodnostih, pošiljanje računov in drugih obvestil ter ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki pa v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi kupec/uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Podjetje SiM on Line d.o.o. za potrebe poslovanja spletne trgovine Pet on Line zbira naslednje podatke uporabnikov: ime in priimek, naslov in kraj bivanja, naslov za pošiljanje naročenega blaga, telefonsko številko, naslov elektronske pošte, uporabniško ime, geslo v enkriptirani (šifrirani obliki); to so podatki, ki jih uporabnik vnese pri registraciji v spletno trgovino. Za točnost vnešenih podatkov, ki jih je uporabnik/kupec navedel pri registraciji v spletno trgovino ne odgovarjamo. Za potrebe varnosti se izbirajo tudi IP naslovi uporabnikov, ki dostopajo in uporabljajo spletno trgovino.


18. Pravica do sprememb

Ponudnik ima pravico, da kadarkoli: (a) spremeni vsebino Splošnih pogojev, (b) spremeni spletno mesto, vključno z odpravo ali ukinitvijo kakršne koli vsebine ali funkcij spletnega mesta, omejevanjem časovne razpoložljivosti ali omejevanjem količine dovoljene uporabe. Ta sporazum lahko spremeni SiM on Line d.o.o. kadarkoli ali objavi spremenjene pogoje na tem spletnem mestu, in vaša nadaljnja uporaba spletnega mesta se šteje za sprejem teh spremenjenih pogojev.


19. Pravice intelektualne lastnine

Vsa besedila, slike, grafike, animacije in drugi dokumenti, ki jih vsebujejo spletne mesto petonline.si, so v zakonsko dovoljenem okviru predmet avtorske zaščite ali druge oblike zaščite intelektualne lastnine.

Vsebino spletnih strani ni dovoljeno kopirati, razpečevati, spreminjati ali na kakršenkoli drug način reproducirati brez predhodnega pisnega dovoljenja ponudnika.

Uporabniki lahko pregledujejo in prenašajo gradivo s tega spletnega mesta samo za osebno, nekomercialno oz. domačo rabo in taka uporaba se šteje za spoštovanje teh Pogojev. Podjetje SiM on Line d.o.o. bo uveljavljalo svoje pravice do intelektualne lastnine v največji možni meri ter v skladu z zakoni. Vse pravice, ki niso izrecno zagotovljene, so pridržane s strani SiM on Line d.o.o., odvisno od primera.


20. Pravila ravnanja uporabnikov spletnih mest v lasti SiM on Line d.o.o.

Kot uporabnik spletnega mesta petonline.si v lasti SiM on Line d.o.o. se strinjate, da ne boste :

• ali prepovedovali drugim uporabnikom uporabo spletnega mesta in storitev
• posredovali nezakonite, goljufive, grozilne, žaljive, obrekljive, opravljive, opolzke ali drugače neprimerne ali škodljive informacije ali materiale, ali kakršne koli informacije ali materiale, ki lahko predstavljajo ali spodbujajo ravnanje, ki bi se lahko obravnavalo kot kaznivo dejanje, povzročilo civilnopravno odgovornost ali kako drugače kršilo zakon
• posredovali kakršne koli informacije ali programsko opremo, ki vsebuje viruse, črve, trojanske konje ali druge škodljive ali moteče komponente
• posredovali gradiva, ki kršijo pravice intelektualne lastnine tretjih oseb
• uporabili spletnega mesta za kakršnekoli komercialne ali nezakonite namene
• spreminjali, prilagajali, podlicencirali, prevajali, prodajali, zbirali ali razstavljali katerihkoli delov spletnega mesta


21. Sprejemanje Splošnih pogojev poslovanja

S tem ko ste prebrali te pogoje in potem ko boste izvedli naročilo izdelkov v spletni trgovini petonline.si, pomeni da sprejemate, da so Splošni pogoji stopili v veljavo v Sloveniji in se jih ureja in razlaga v skladu s slovensko zakonodajo. Vsaka pogodbena stranka tega sporazuma priznava za sodno reševanje sporov izključno pristojnost sodišču v Novi Gorici.

Ti Splošni pogoji predstavljajo celoten sporazum med obema strankama, ki se nanaša na vsebino teh Splošnih pogojev, vsi predhodni pisni ali ustni dogovori med strankama so s temi Splošnimi pogoji preklicani. Ne izpolnjevanje teh Splošnih pogojev s strani ene ali druge pogodbene stranke se šteje za odpoved pogodbe.

V Novi Gorici, dne 01.12.2021

Simon Brecelj
direktor

E-novice
vpišite vaš e-naslov in obveščali vas bomo o novostih iz naše ponudbe
Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?